اعضای بدن

اگه خانواده ما اعضای بدن بودن من فک میکنم کلیه میشدم

کار راه بنداز 

همه کار میکردم

اگه هم نبودم دیالیز میشد زندگی سخت بُود ولی میگذشت

پدر خانواده قلب هستش تپنده و حیاتی

نبودش مرگ خانواده س

دخترا هم چشم

نباشن همه چی تاریک و زشته 



شما چی بچه ها؟

نظرات 3 + ارسال نظر
mahee یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 10:13

حالت خوبه اتش جان؟
ازت خبری نیست. نگران شدم. هرجا هستی سلامت و خوش باشی انشالا

سلااااام ماهی خوشگلم مسافرت بودم عزیز دیروز رسیدم
خدمتتون میرسم

تیلوتیلو دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت 12:13 http://meslehichkass.blogsky.com/


من فکر کنم معده باشم

ای جوووون معده مهمه ها

آشتی شنبه 13 خرداد 1396 ساعت 14:44

بهتره من نگم..........

کاشکی میگفتی
تو عشقِ خانواده ای
تو روح و شادی هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد