پایان سلطنت موی بلند!

چهارده ساله بودم

موهام تا پایین کمرم بود

صاف و یکدست

نرم و دوست داشتنی

ی روز کِـ  بابا مسافرت بود،تلفنی انقد اصرار کردم تا اجازه داد کمی موهام رو کوتاه کنم 

و از اونجایی کِـ بابا موی کوتاه دوست نداشت ،تاکید کرد کمی!

ولی من هیچ وقت وسط خط نیستم

یا این سرم یا اون سر

رفتم و پنجً سانتی زدم!

وقتی برگشت و منو دید تا سه روز باهام حرف نزد!!!





همسرجان رفت خارج از ایران

تماس گرفتم و بعد از کلی دلیل و برهان، قانعش کردم کِـ برم بعدپونزده سال موهام رو کوتاه کنم

گفت کمی!؟؟؟

گفتم نه! یا کوتاه کوتاه یا اصلن نمیزنم

گفت باشه!!!!! 

رفتم و ی مدل خوشگل پسرونه زدم! از این مدل ها کِـ خط ریش دارن و دور مو خالی یه و روی مو بلند!

همه خوششون اومد 

کلی عِوَض شدم

وقتی دیشب از مسافرت برگشت گفت چ نازشدی!


موقع خواب (تحت تأثیر دست نوشته های تلگرام) گفت

چرا موهات رو زدی؟ از چی دلگیر بودی کِِـ  از ته موهات رو چیدی؟ من کِـ  سه روزه برگشتم! چی آزارت میداد کِـ اینکاررو کردی!!!!

میگن زن ها وقتی به ته خط برسن، موهاشون رو میزنن!


خنده م گرفت،محکم بغلش کردم و گفتم من واسه تنوع و رسیدگی بهتر موهام رو زدم

چرا نگران شدی؟

گفت نمیدونم ترسیدم ...! 

...


نظرات 8 + ارسال نظر
رافائل یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 18:35 http://raphaeletanha.blogsky.com

آخی. طفلک چقدر نگران شده. این تلگرام از بعضی جهات خیلی مزخرفه. هرکی هرچی به ذهن خودش میرسه رو برای یه ملت شیر میکنه بعد همه فکر میکنند یه اصل کلیه!

دقیقن
تلگرام تو ایران بسیاااااااااار مزخرف ه و استفاده ش ناصحیح

مبارکت باشه عزیزم

فدای تو

رهآ دوشنبه 18 تیر 1397 ساعت 00:07 http://Rahayei.blogsky.com

چه خوب دوباره نوشتی :)

عزیزم
دلمً میخاد زود زود بنویسم ولی واقعن سوژه هیجانی ندارم

SetareyeSoheil جمعه 15 تیر 1397 ساعت 11:58 http://san-arm.blogsky.com

پس باید بفرستمش بره سفر
معرفتشو قلقلک دادم یکم همچین نرم شده ولی هنوز صددرصد نیست

وأی باورم نمیشه راهکار دادم به یکی

SetareyeSoheil سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 16:36 http://san-arm.blogsky.com

میشه بگی چجوری بابا و همسرتو راضی کردی ؟؟؟؟؟؟ چندماهه سر این قضیه گیس و گیس کشی داریم
دیشبم ی دعوای ناجور کردم و گفتم هروقت دلم بخاد میرم از ته میزنم وقتی درکم نمیکنی !
ختسه شدم از موی بلند واقعا هم تنوع لازم دارم هم باید تقویت کنم موهامو

بابا رو که راضی نکردم سه روز باهام قهر بود
به همسر موهام رو نشون دادم گفتم چن وقت دیگه کچل میشم و اینا
کلی ترسوندمش بعد هم کلی ماچش کردم و قربون صدقه ی معرفتش ک میخاد اجازه بده خانومش شاد بشه
از اون راه معروف جلو رفتم ستاره
بعد هم ایران نبود کار خودم رو کردم و وقتی اومد دلش تنگ شده بود چیزی نگفت

mahee سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 21:22

مبارکت باشه
عزییییزم...چه شوهرت خوبه. چقد خوب که انقدر حواسش بهت هست. خدا حفظتون کنه.

فدات ماهی خوشگلم

توت جمعه 1 تیر 1397 ساعت 15:38 http://pasazvesal.blogsly.com

کاش منم جرات کنم موهام رو بعد از این همه سال کوتاه کنم


خیلى مبارکه :)

خدایی ش شجاعت میخاد
مرسی عزیزم

سوی عشق جمعه 1 تیر 1397 ساعت 11:03 http://schoollife.ir/category/education/

دوست عزیزم سلام

مطالب وبلاگ خیلی عالین

خوشحال میشم به ماهم سری بزنید و چند لحظه ای مهمون ما باشید..

راستی نظرم هم یادتون نره

متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد