تنها

خیلی شبها مث امشب حالم از این حجم کار کردن أو  و منتظر موندن خودم ، بهم میخوره

ولی ظاهرا چاره ای نیس

هم این مملکت خراب شدع و هم من قول دادم صبور باشم

ولی اینجا کِـ میتونم غر بزنم؟ خسته میشم از تنها بودن

تنها بچه ها رو بدوش کشیدن

تنها تلویزیون دیدن

تنها غذا خوردن 

تنها همه کار کردن

تمام ساعات من ، دلخوشه بِـ شب کِـ اونم داره میره رو به پااااایین!

نظرات 5 + ارسال نظر
واگویه که قبلا وبلاگ داشته پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 ساعت 14:57

الهی

Sin جمعه 16 شهریور 1397 ساعت 16:34 http://recluse.blogsky.com/

خداروشر که کاری هست بهش مشغول باشه تو این اوضاع.هر چند همه‌چی تاریک به نظر میاد اما من کمی امیدوارم اوضاع عوض بشه

امیدوارم

SetareyeSoheil سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 10:18 http://san-arm.blogsky.com

خدا بهش توان بده ب زندگیتون برکت بده ب مالتون برکت بده ب کسب و کارتون برکت بده انشاءالله انشاءالله

انشاءالله دلت اروم و بشه ب راحتی صبر کنی
ولی خب سخته دیگه صبور بودن سخته ولی تو میتونی .

قربانا برم دوست جان

هدیه سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 00:18 http://madamkameliya.blogsky.com

الهی بگردم.....
حق داری بخدا
توو این اوضاع نابسامان همه دارن جون می کنن فقط واسه اینکه بتونن خونواده شون رو حفظ کنن
خدا به همسرت برکت بده
الهی زودتر شرایط روبراه شه و بازم کنار هم از لحظه هاتون لذت ببرید

خدا نکنه
انشالله که این روزا فقط و فقط خیر و ارامش بیاد به زندگی هامون

mahee دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 23:30

آتش جانم
قطعا اونم داره زحمت میکشه ولی باهاش در این مورد حرف بزن.

دلم از همین میسوزه ماهی جانم
چون میدونم فقط و فقط داره میدوئه کِـ سرپا بمونیم
ولی دست خودم نیس خسته میشم
باهاش صحبت هم کردم ولی آزم قول گرفته صبورتر باشم و باهاش راه بیام تا برسه به اون حدی کِـ دلش میخاد
و همین قول باعث شده تماما بغض رو فرو بدم و غر نزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد