دلنوشته

هر روز و هر ساعت هم  کِـ بگذره من یادم میمونه کِـ این ارزو رو بِـ دل من گذاشتی

هر سال این موقع ها یاد اون آرزوی کوچیکم میفتم و آه میکشم و گاهی چشمم تر هم میشه

عیبی نداره

عیبی نداره کِـ شما خدایی و من بنده و نخواستی من اون خواسته رو داشته باشم

شاید ی جای دیگه توی ی دنیای بهتر ،اون خواسته محقق شد...

نظرات 3 + ارسال نظر
دندون سه‌شنبه 27 شهریور 1397 ساعت 10:43

SetareyeSoheil سه‌شنبه 27 شهریور 1397 ساعت 01:22

چیزی که من بهش اعتقاد دارم اینه که خدا یا چیزی رو نمیده یا بهترشو میده اما ب وقتش .
انشاءالله به زودی بهترین ها رو بهت میده

انشالله
مرسی ستاره جون خدا بهترین خیرها رو برات مقدر کنه

واگویه که قبلا وبلاگ داشته جمعه 23 شهریور 1397 ساعت 15:41

خیره
امروز حالتون چطوره؟

خوبم دوست جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد