با تو حال دلم خوبه...

خدا شاهده هیچی نشده

هیچکی هیچی بهم نگفته

حالم خوبه اما دلم میخاد الان تو ی صندلی نشسته بودم و بِـ اسمون زل میزدم و بِـ هیچی فکر نمیکردم

گاهی زندگی انقد عادی و یکنواخت میگذره و تو انقد منفعل و ساکنی کِـ حالت تهوّع میگیری...

هیجان نقطه گمشده این روزهای منه!

نظرات 2 + ارسال نظر
رهآ چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت 22:35 http://rahayei.blogsky.com

فکر میکنم هیجان خودمون باید درست کنیم .. نمیدونم شاید هم اشتباه فکر میکنم .. ولی خب خودمون زنده گی رو باید زندگی کنیم ... و از روزمرگی دورش کنیم ...

شاید همینطوره
ولی گاهی از دست خود ما هم کاری برنمیاد
موقعیت جغرافیایی ما ، ما رو محروم کرده

ستاره سهیل م چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت 00:13

انشاءالله ی عروسی توووپ توی نزدیکانت پیش بیاد و حسابی هیجان وارد روزگارت بشه

انشالله
انشالله عروسی یوسف جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد