برگ جدید زندگی

بیا ی واقعیت رو بهت بگم

همه ی ما یه وقتهایی احتیاج داریم 
یک نفر روبرومون بایسته
دست بذاره روی شونه مون 
و از امیدهایی بگه که 
شاید کمی کمرنگ شدن 
کمی نادیده گرفته شدن
توی چشمامون زل بزنه 
و بگه همیشه اینطوری نمی مونه
زندگی روز داره
 شب داره
دلتنگی و حسرت داره 
خنده های از ته دل و 
غصه خوردنای گاه و بیگاه داره
 همه ی ما یه وقتهایی احتیاج داریم 
یک نفر روبرومون بایسته 
و نذاره دوباره بیفتیم
نذاره دوباره از دست بدیم 
تموم اون لبخندایی رو که 
برای بدست آوردنشون 
از خیلی چیزا گذشتیم 
ما یه وقتهایی احتیاج داریم 
یک نفر روبرومون بایسته
دست بذاره روی شونه مون
و از امید برامون بگه..

این نقطه ای که من ایستاده ام،دنج و امن و آرومه
جایی ک همیشه به من آرامش میداد
آبی دریا و سبزی درخت ها
آدم های قانع,مهربون ،صبور ،صبور و صبور
کشور پیشرفته ای نیست ولی آزادی داره،امنیت بالایی داره و هم وطن 

اما می‌دونی چیه؟ من از دلتنگی بریدم
وقتی عزیزانت کنارت نباشن ،بهشت هم برات کمرنگ میشه
نمیدونم اخر این قصه کجاست 
خدا لعنت کنه اونایی رو ک باعث شدن تو بروی
چون رفتن من از سر میل نبود،از بی فایدگی ماندن بود
نظرات 17 + ارسال نظر
لیمو چهارشنبه 11 بهمن 1402 ساعت 08:59

چقدر درست و دقیق مهاجرت رو تعریف کردین...

عزیزمی

آشتی شنبه 25 آذر 1402 ساعت 13:23

دوست عزیزم سلام
امیدوارم بهترینها برات پیش بیاد و هر روزت بهتر از دیروزت باشه.
اره. با دلتنگی نمیشه کاری کرد. امیدوارم حضور خدا رو کنارت حس کنی و آروم باشی.

عزیزدلمی آشتی جون خدا می‌دونه چقدر دوستت دارم

خورشید سه‌شنبه 2 آبان 1402 ساعت 11:00

هر کجا که هستی تن خودت و عزیزان ت سلامت باشه
چقدر با این پست گریه کردم

الهی من قربونت برم عزیزم

رسیدن پنج‌شنبه 13 مهر 1402 ساعت 23:32

سلام عزیزم خوبی . خوشحالم که جاتون خوبه
اما واقعا دردناک اون دلتنگی های اجباری
امیدوارم هر چه زودتر نابود بشن

سلام خانم معلم دوست‌داشتنی
دقیقااااا
الهی آمین

آنا چهارشنبه 12 مهر 1402 ساعت 00:10

آتش جان
خرید خونه کفایت میکنه یا باید یه تایمی رو مثل امریکا اومد موند و اقامت داشت اونجا؟
کشور گرونیه یا ارزون یا مناسب؟

*کاش بیای درباره‌اش حرف بزنی یه ذره. من روم نمیشه هی بیاییم سوال بپرسم ازت.

چشم ی پست میزارم

مه سو یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 01:46

یه مدت نرسیدم سر بزنم...شمام مهاجرت کردین؟! درسته مهاجرت سخته چون جایی که عزیزانت نباشن و نبینیشون هرچقدر هم خوب ولب دلتنگیش کشنده س...یکی از دلایلی که هنوز با وجود سختی ها و فشارهای فراوان تن به مهاجرت ندادم همینه

خیلی سخته که سو خیلللللی من آدم وابسته ای نبودم خیلی ولی واقعا سخته

تیلوتیلو شنبه 8 مهر 1402 ساعت 15:02 https://meslehichkass.blogsky.com/

کاش زود به زود بنویسی

تیلو جانم حرف جدیدی نیس
مدرسه بچه ها
آشنایی با ادم های جدید
هر لحظه افسوس خوردن برای وضعیت ایران با این همه منابع غنی و مقایسه با اینجا
و
دلتنگی
مجموع این روزای منه

میترا جمعه 7 مهر 1402 ساعت 20:27

عزیزم منظورم همین قبرس بود

قبرس ی کشور پیشرفته ای نیست ولی امن و آرومه
و آب و هوای خوبی داره و فعلا راحت اقامت میده با خرید ملک راحت میشه کارت اقامت گرفت با هشت نه میلیارد میشه یه خونه خوب گرفت و اینکه اگه فنی یا لاین زیبایی بلد باشید کار زیاد داره
زبانشان ترکی استانبولی هست و در کل مردم صبور و ریلکس و خوشگذرونی هستن

میترا پنج‌شنبه 6 مهر 1402 ساعت 20:18

لعنت به اول و اخرشون
لطفا دریک پست از مهاجرت بنویس
باچقدر پول میشه مهاجرت کرد
چه کارهایی کردین
ماهم خیلی دلمون میخاد از این خراب شده فرار کنیم

لعنت لعنت
عزیزم کشور به کشور برای مهاجرت فرق داره
سوالی داشته باشی حتما در خدمتتم

تیلوتیلو پنج‌شنبه 6 مهر 1402 ساعت 13:08 https://meslehichkass.blogsky.com/

مدتها ننوشتی و من دیگه از روی عادت نیومدم سربزنم
این بلاگ اسکای هم که دیگه به روز شدن وبلاگها را درست خبر نمیده
تازه دیدم دوباره نوشتی
دوباره هستی
مهاجرت کردی
ای بابا

تیلو جان دیگه برای ماها مهاجرت حساب نمیشه که
فرار محسوب میشه ...

قره بالا یکشنبه 2 مهر 1402 ساعت 15:49 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

من دلم واسه وطن تنگ نمیشه
ولی به این که فکر میکنم من جایی باشم که بهم خوش میگذره اما خونوادم نه، حالمو بد میکنه
امیدوارم یه روز حال وطن خوب باشه (خیلیییییییییی دووووووووووووره البته)

دقیقااااا ببین تو اوج خوشی ی غم ته ته دلته

آمین گرچه دور ولی آمین

مجید جمعه 31 شهریور 1402 ساعت 22:08

سایت شرکتی که معرفی کردی اینه؟
https://saryap.net/En/Default

بله این شرکت سازنده هست
کمکی بخواهید در مورد شرکت و قبرس من درخدمتم

مجید چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 17:09

اونایی که رفتن بیشتر میفهمند که ایران چه بهشتی هست که دست یه عده دیوث تبدیل به جهنم شده!

بله

دزیره چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 12:18 https://desire7777.blogsky.com/

بله همین بی فایدگی داغون کننده
البته منم مثل ف جان عمیقا ارزوی همچین دلتنگی رو دارم اونم توی اون اب هوا خوش باشی عزیزم

عزیزدلم الهی ک ب خیرترین شکل ممکن به آرزوت برسی

خانوم ف چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 00:00 http://khanomef.blogsky.com

از ته دلت و قلبت برام آرزو کن این لحظه ی دلتنگی رو منم تو کشور پیشرفته ی غریبه دچار شم


حضار همه با هم
الهی آمین

الهی امین

مجید سه‌شنبه 28 شهریور 1402 ساعت 20:26

دقیقا. هرچی دورتر حس دلتنگی بیشتر میشه...
راستی، میشه شرکتی که ازشون خونه خریدی رو معرفی کنی؟

دقیقاااا
ما از Ederweiss خریدیم

مجید دوشنبه 27 شهریور 1402 ساعت 17:38

برنامه چندشنبه با سینای هفته قبل که مهمانشون گلسیفه بود رو ببین. چقدر درست میگفت. همچی داری ولی دلتنگی و غربت دهنت رو سرویس میکنه

دیدم و کلی بغض کردم و اشک ریختم
اصلن می‌دونی وطن انگار سنجاق شده ب گوشه قلب آدم
هر چقدر ویرون هرچقدر داغون هرچقدر ظالم ولی بازم دلت براش میتپه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد