ایران من

ایران من 

شکنجه گاه بی گناهان

ایران من

هشتاد ‌ و چن میلیون گروگان




ایران دوباره میشه ایران

نظرات 7 + ارسال نظر
تراویس بیکل دوشنبه 22 اسفند 1401 ساعت 20:58 https://travisbickle1.blogsky.com/

خیلی هم اوضاع خوبه.
سیاه نمایی نکنید.

چشممممممممممم جانت فدای رهبر

Coupons یکشنبه 14 اسفند 1401 ساعت 15:31

وای خدایا این اسکولا که کامنت گذاشتن انسان نیستن ، ۴پا هستن در لباس انسان
باشه باشه تا این الدنگا هستن وضع مملکت اینه
نون تو خون مردم میزنن
انشالله سرشون بیاد و خون عزیزانشون بریزه ببینیم بازم گوه مفت میخورن یا نه


اومدم حالتو بپرسم آتش جان
این پفیوزا نمیزارن آروم باشیم

فدای لطفت عزیزم
دقیقا نمیدونم از کجا اومدن تا الان کجا بودن
یعنی دوزار بزار کف دستشون همه کاررر میکنم هممممه کار

باران شنبه 10 دی 1401 ساعت 20:50

ولی عزیزکم لطفا من یکی را گروگان حساب نکن. درسته تحت فشارم اما من آزاد آزادم و ایرانم رو با همه قدرتهاش دوست دارم
نگاهی به رتبه های جهانی بنداز اونوقت می فهمی چه سیاه نمایی عظیمی در مورد ایران به راه انداختند

سیاه نمایی؟؟؟؟؟ آزاد؟؟؟؟ قدرت؟؟؟؟؟
مطمئنی در مورد ایران داری صحبت میکنی؟ ی بار دیگه لوکیشن ت رو نگا کن!!!!

سپیده یکشنبه 4 دی 1401 ساعت 14:06

حتما حتما روزی میاد که در هوای آزادی نفس بکشیم و این حس تلخ گروگان بودن رو دیگه نداشته باشیم
ایران دوباره میشه ایران

هزار بار آمین

شاهد سه‌شنبه 22 آذر 1401 ساعت 13:39

با اجازه تون ما این حس رونداریم

خوشبحالتون

بانو جمعه 18 آذر 1401 ساعت 12:22

از طرف همه هشتاد میلیون ایرانی نظر نده
من بشخصه اصلااااا حس گروگان بودن ندارم و در عوض حس ترحم و دلسوزی نسبت ب امثال تو پوچ مغزها دارم

باشه تو پر مغزی ! تقصیر تو نیس ک نیومده توهین میکنی و پر از خشم و نفرتی. تقصیر باورهایی هس ک تو مغزت رسوخ کرده!

رسیدن دوشنبه 14 آذر 1401 ساعت 22:47

آمیییین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد