تولدم …

دیگه ی سنی هست ک دلت میخاد دنیا بایسته

دلت میخاد نه عقب برگردی نه جلوتر بری


یاد گرفتی غم ها رو ی گوشه بزاری و روش رو بکشی و لبخند بزنی

یاد گرفتی با وجود تمام دردهای روحی و جسمی اولین نفر بیدار شی و استارت شروع رو بزنی

یاد گرفتی تموم بحث ها رو زود تموم کنی، نه اینکه ببخشی یا فراموش کنی… نه! فقط چون نمیخاهی کشش بدی و شاید توان کش دادن رو نداری

یاد گرفتی ی ماتیک بزنی رو لبات ک شاداب ب نظر بیایی

یاد گرفتی همه کارات رو بکنی و بعد اگه وقت شد بشینی

وقتی رسیدی ب اون سن، دیگه ارزوهات، ارزو نیستن٫ خواسته هایی نرسیده هستن ک اگه برسی چ بهتر و اگه نرسی جهنم!!!


ی چیزایی خیلی زود، دیر میشه و ی آرزوهایی خیلی زود خاک میگیره روش. رو

لذت ها از ته دل نیس و خنده ها فقط برای دلخوشی بقیه س



تولدم تو غمگینترین پاییز کشور، مبارک…..

نظرات 8 + ارسال نظر
مهربانو دوشنبه 9 آبان 1401 ساعت 12:03 http://baranbahari52.blogsky.com/

تولدت مبارک عزیز دل .
به این فکر کن سال دیگه بهترین تولدت رو در روزگار آزادی و تلاش برای آبادانی ایرانی بهتر ، جشن می گیریم .
اگر چه دلمون هزارپاره و زخمامون تازه ست ولی به خودمون میگیم " مااا تونستیم"

سلام عزیزدلم مهربانو مهربانم ممنون از اعتمادتون
خیلللللی ممنونالهی آمین

یلدا سه‌شنبه 3 آبان 1401 ساعت 11:35 http://dokhtatezemstan.blog.ir/

تولدت مبارک پاییز دانه ی عزیز
الهی که گردش گردون برات زین پس فقط،خوشی باشه عزیز جان
من خیلیییی وقته میخوندمت فکر میکردم دیگه نمینویسی چون خودم وبلاگ قبلیمو از دسترس خارج کردم دیگه خیلیا رو نداشتم تا امروز تو وبلاگ خورشید جان دیدمت عزیز دلم
الهی که تولدت پرتکرار باشه و پر از شادی

عزیزم یلدا جان
حقیقتا چیزی برای نوشتن ندارم و شاید دارم و دستم نمیره… الهی ک هزار برابر این آرزوهای خوب نصیب قلب مهربون ت بشه عزیزم

مه سو دوشنبه 2 آبان 1401 ساعت 10:07 http://mahso.blog.ir

تولدت مبارک آتش مهربونم.... امیدوارم به سامان بشه وضعیت این کشور...که سال دیگه لبای همه خندون باشه...

ممنون مه سو عزیز و همیشه خانووووم
الهی امین

خورشید دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت 22:25 http://khorshidd.blogsky.com

تولدت مبارک عزیزم
امیدوارم از اینجا به بعد زندگی فقط روی خوشش را بهت نشون بده
در کنار عزیزانت شاد و سلامت باشی همیشه

فدای تو بشم خورشید قشنگ و باسلیقه م

رهآ دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت 20:03 http://Ra-ha.blog.ir

تولدت مبارک دختر پاییز

قربونت رهای عزیز

رسیدن دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت 17:10

تولدت مبارک آسمان جان
الهی تندرست و شاد باشی
چی بگم که حال دل خودمم پاییزی ست بدجور
دلم میخواست یکی بود بیاد بگه میخوام ساره ببرم یه مدت یه جای خوب ، از کسی هم اجازه نگیرم و بررررررم
واقعا دلم میخواد از خونه مون برم و برنگردم
ببخش غمگین نوشتم

فدای تو ساره عزیز
دختر قوی و دوستداشتنی

قلب من بدون نقاب دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت 15:18

نه آدم های قوی هیچ وقت کم نمیارن
گاهی می ایستند برای اینکه خستگی در کنند و دوباره ادامه بدهند

سپیده…..

قلب من بدون نقاب دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت 13:08

تولدت مبارک قشنگم
فکر میکنم مامان ها باید خیلی بیشتر قوی باشند ولی تظاهر نکن واقعا قوی باش

فدات بشم عزیزدلم
تمام آدم قوی ها هم ی جاهایی کم میارن دیگ…
نمیارن؟؟؟ اونم ی همچین جایی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد