سلاااااام

می‌دونم الان میگید برو همون جایی ک بودی ولی این مدت من همین جا بودم 

میخوندمتون

 گاهی پیام میزاشتم 

ولی. شوق نوشتن نداشتم 

بلاخره کار ب‍ جایی رسید ‌ک‍  ما از ایران عزیز بریم!!! بله... تا آخر ماه ما از مملکت خودمون میریم با کلی نفرین و لعنت ب باعث و بانی ش

من ک‍‍  دلم رو همین جا میزارم و میرم امیدوارم ی روز برگردم و برش دارم ...

نظرات 5 + ارسال نظر
Canopus چهارشنبه 15 شهریور 1402 ساعت 11:26

چ خبر خوبی
چ‌خبر دردناکی
چ حس های متناقضی
هرجا هستی الهی که بهترین ها پیش بیاد برای خودت و عزیزانت

فدای تو عزیزم
حیف ک باید رفت و جا رو برای گردن کلفتا بازتر کرد

مگی شنبه 31 تیر 1402 ساعت 05:04

حس متناقض خوشحالی و غم…
چرا آدم باید از رفتن هم‌وطنهاش خوشحال بشه؟
امیدوارم روزای خیلی خوبی در انتظارتون باشه

فدای شما عزیزم
امین

قلب من بدون نقاب پنج‌شنبه 29 تیر 1402 ساعت 14:38

سلام عزیزم خوبی؟
امیدوارم به سلامت رسیده باشید
از خودت خبر بده لطفا

سلام عزیزم خوبی؟
پروازمون امشبه اگه خدا بخاد
فدای محبتت

قلب من بدون نقاب یکشنبه 11 تیر 1402 ساعت 17:08 http://Daroneman.blog.ir

امید به خدا براتون خیر پیش بیاد
و گل دختر ها به شادی بزرگ بشوند

قربونت بشم ک من عزیزدلم

قره بالا شنبه 10 تیر 1402 ساعت 22:06 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

به سلامتی ان شاء الله
راحت میشید

فدات عزیزدلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد