اقامت در قبرس

سلام دوستان عزیز

حقیقتا بنا به درخواست شما و احترام به سوالاتتون این پست رو مینویسم

نه جنبه تبلیغاتی داره و نه تشویق به انجام کاری 


قبرس ی جزیره با طبیعت بکر و آب و هوای مدیترانه ای هست که در حال ساختمان سازی و مدرنیته شدن هست

جمعیت کمی داره ولی توریست بسیار بالا

نه ماه سال رو های سیزن توریستی هست

تفریحات آبی خیلی زیادی داره

دریا و آفتاب قبرس خیلی لذت بخشه

کلاب و کافه های زیادی داره

کازینو هاش هم زیاد و معروفه بخاطر همین ب لاس وگاس هم مشهوره

جدی جدی خیلی امن هست 

مردم ریلکس, و صبور و بسیاااااار درستکاری داره


برای اقامت تو قبرس بهترین کار خرید خونه هست که اقامت راحت میگیری ،ولی اقامت رو اجاره خونه و اقامت دانشجویی هم میدن

اینجا کشور پیشرفته ای نیس از لحاظ حمل و نقل ضعیفه و باید ماشین داشته باشید 

ماشین ارزون هست و خب کیفیت خودروهاش بالاس

فرمون ماشین سمت راست هست 

اینجا چون ساختمون سازی زیاده کارهای مرتبط با ساختمون خیلی زیاده مثل جوشکاری نقاشی کابینت دکور سنگ و ... و ...

صافکاری و تعمیر ماشین 

کافه داری و رستوران هم خیلی درآمد داره. چون کشور توریست پذیری هست

ی کارگر ساده حقوق ماهیانه ش بعد کسر بیمه و مالیات هجده هزار لیره 

تمام مخارج روزمره به لیر هست ولی خرید خونه و ماشین به پوند

خونه ها همه اقساطی هستن یعنی شما چهل درصد رو میدید بقیه رو براتون اقساط میبندن

قیمت ها هم بستگی ب محل زندگی متفاوته

الان فک کنم با ۲۸ هزار   پوند میشه  پیش پرداخت  استریو  رو داد که میشه چهل درصد و شصت درصد مابقی رو بصورت اقساط پرداخت میکنید بدون سود و بین دو تا ده سال

ولی ولی چون اقساط ب پوند هست مسلما شما نمیتوانید با لیر ،قسط رو بدید پس باید پول خونه رو داشته باشید یا ی منبع باشه که موقع اقساط بتونید پرداخت کنید

دیگه.... آهان مدارس خصوصی و دولتی هست 

مدارس خصوصی انگلیس زبان هست 

مدارس دولتی ترک زبان و کاملا رایگان با سرویس رایگان


تو مدارس ابتدایی آموزش انگلیسی دارن از همون کلاس اول

تو مدارس متوسطه و دبیرستان انگلیسی و ی زبان خود انتخاب (فرانسه_یونان _المان) تدریس میشه


ی چیزی رو بهتون بگم چون قبرسشمالی الان مهاجرت پذیر هست، برای خرید خونه نیازی نیست شما هزینه مشاوره بدید یا حتی اسکان 

متاسفانه ایجنت های ایرانی یکم دوباره شروع به خرابکاری کردن خیلی بهشون اعتماد نکنید

ی سفر بیایید قبرس خودتون شرایط رو ببینید و بسنجید

مهاجرت و انتخاب کشور مقصد، چیزی نیس که من توصیه کنم یا نه 

بستگی به شرایط زندگی نظرات هم متفاوته


و اینکه خیللللی مناسب سرمایه گذاری هست این کشور

یعنی شما اگه خونه بخرید میتونید اجاره بدید و به پوند اجاره بگیرید

و نیازی نیست که حتما بمونید تو این کشور 

خرج و مخارج هم بخوام مثال بزنم یک و نیم برابر خرج تو ایران هست


اگه توضیح دیگه ای خواستید من حتمااااا در حد توان جواب میدم بچه ها

نظرات 15 + ارسال نظر
لیدا جمعه 18 اسفند 1402 ساعت 02:18

جالب بود،من الان با ۸میلیارد تومن میتونم قبرس خونه بخرم و اقامت بگیرم؟

استدیو بله و اقامت هم با خرید خونه و تمکین مالی بله

تیلوتیلو شنبه 2 دی 1402 ساعت 11:16 https://meslehichkass.blogsky.com/

زمستونتون مبارک عزیزدلم
حال دلت بهتره؟

زمستون ت پر از خوشی و آرامش خوشگل
خدا رو شکرررررر بهترم

یلدات مبارک عزیزم
البته با یه روز تاخیر

یلدات مبارک خوشگل دوست‌داشتنی
الهی هرچی آرزوی خوب داری برآورده بشه

صدف شنبه 25 آذر 1402 ساعت 17:11

سلام
ممنون از دستتون.قلقکم داد بیشتر اطلاعات کسب کنم.این ۲۸هزارتایی که گفتین حداقل هست؟یعنی بخوایم یه آپارتمان بخریم و اجاره بدیم اونجا حداقلی ۲۸تا باید داشته باشیم؟
دوم اینکه لطفا حدود اجاره ماهانه رو هم میگین..
و این دو تا ده سال اقساط فرقی توی شرایط داره که کدومو انتخاب کنیم؟
آخرین سوالم اینکه میشه دو نفری شراکتی خرید و برای هر دو اقامت گرفت؟
ببخشید زیاد شد سوالام

سلام عزیزم سوالات تخصصی شد و من میترسم اشتباه جواب بدم شماره کسی که مطلع هست رو میزارم باهاش واتساپ صحبت کنید عزیزم
00905391057114

مهربانو یکشنبه 19 آذر 1402 ساعت 16:40 http://baranbahari52.blogsky.com/

عزیز دلم چه پست خوبی بود من هیچوقت درمورد قبرس کنجکاو نبودم الان برام جالب شد بیشتر بدونم و چه خوب که کسی تجربیاتش رو دراختیار بقیه بذار .. صد البته شرایط هر کسی با کسی دیگه متفاوته .
امیدوارم زندگی پر از گرمای محبت و شادی رو همراه با موفقیت و تن درستی بگذرونید

فدای مهربونیات مهر بانو جانم

مونا دوشنبه 15 آبان 1402 ساعت 00:23

سلام
ممنون از پست جالبی که نوشتید.
یک سوال برای من پیش اومد. نوشتید با ۱۷ یا ۱۸ هزار پوند میشه خونه خرید. این بدون استفاده از وام هست یا با وام؟ چون میشه حدود یک میلیارد که فکر نمی کنم بشه باهاش خونه خرید. درسته؟ یک خونه بدون وام حدودا متری چقدر هست؟ ممنون

سلام خواهش میکنم
هجده هزار پوند رو اشتباه نوشتم منظورم بیست و هشت بود که ۲۸ هزار تا میشه پیش خرید استدیو رو داد
اینجا خونه متری نیست کل مبلغ پروژه رو بهتون میگن سی تا پنجاه درصد پیش میدید و مابقی اقساط
وام هم بدون بهره هست ک شصت درصد مابقی. رو از دو تا ده سال بدون سود پرداخت مبکنید

زری.. یکشنبه 7 آبان 1402 ساعت 11:23 https://maneveshteh.blog.ir

سلام، عزیزم ممنونم از پاسخت
الان شما به مدت هست اونجایی و حتما قبلا در مورد ترکیه هم بررسی کرده بودی، اگر بخواهی یه مقایسه بین ترکیه و قبرس بدهی، چیه؟

سلام عزیزم
خب عزیز ترکیه خیلی شلوغ تره ،قبرس آروم و جمعیت کمتری داره
امنیت قبرس بالاس
ترکیه من خودم هشت ساعت بودم گوشی م رو دزدیدن
زندگی تو ترکیه هیجان بیشتری داره چون شلوغ و بزرگ هست
طبیعت قبرس عالی هست و همه جا دریا و هوا عالی و مواد غذایی همه ارگانیک
از نظر حمل و نقل ترکیه بهتره
بطور کلی من قبرس رو ترجیح میدم چون با روحیات من سازگارتره

Yara پنج‌شنبه 4 آبان 1402 ساعت 12:57

اخه چکاریه یخاطر یکم ازادی ادم به خودش انقد زجر بده
هیجی ارزش اینو نداره که از خانواده دور بمونیم
و شهروند درجه دو بشیم
ما تو کشورهای دیگه دقیقا مثل افغان ها هستیم اونا هم اگه تو کشور خودشون میموندن کشورهای دیگه رو گند نمیزدن مث ایرانی های عقده ای که میرن و کشورای دیگه رو گند میزنن

اول اینکه مرسی هموطنان خودت رو عقده ای خطاب می‌کنی
دوم من ایران آزادی داشتم نگران نباش اگه اومدم بیرون بخاطر آینده بچه هام هست که با ی سری آدم های سمی رودرو نشن
بعدش هم یکم مطالعه کنی بد نیس،مهاجرت سرمایه گذاری یعنی چی!! افغانی غیرقانونی اومده و بدون سرمایه
این نگاه شما یعنی من ی چیزی شنیدم و هرجا حرف میشه میپرم وسط اظهار نظر میکنم بدون اینکه اطلاعات داشته باشم!

زری.. چهارشنبه 26 مهر 1402 ساعت 08:25 https://maneveshteh.blog.ir

سلام، یه سوال اوضاع دانشگاهاش چطوره؟ از نظر سطحشون و اینکه به زبان انگلیسی هست یا نه و پولی بودنش؟
برای سفر تفریحی ویزا میخواد یا مثل ترکیه هست؟
برای گرفتن اقامت نهایتا باید زبان ترکی یاد گرفت؟
پستتون جالب بود برام، مرسی

سلام
دانشگاه های خوبی داره سه تا دانشگاه بین المللی داره
به زبان انگلیسی هست و امتحان ورودی زبان داره
شهریه ش هم برای هر رشته فرق داره مثلا پرستاری ۳۵۰۰ یورو سالانه و داروسازی ۵۵۰۰ یورو
برای سفر یا باید دعوتنامه داشته باشید یا رزرو هتل
اقامت ربطی ب یادگیری زبان ندارع
قربان شما

نازی یکشنبه 16 مهر 1402 ساعت 21:54

سلام نمیدونم کامنت قبلیم رسید یانه لازم دونستم مجدد بفرستم فکر کنم سوتفاهم پیش اومد و منظورم رو خوب بیان نکردم بنده قصد جسارت نداشتم و
نگفتم دروغ میگید در مورد سرمایه گذاری اون دوفرد نظر مخالف شما داشتن
یکی از عزیزان من قبرس دانشجو بودند و راضی بود و برگشت
هرکشوری مزایا و معایب خودش رو داره

دقیقا هرجایی مدینه فاضله نیس
مخصوصا ایرانی ها که بشدت کمال گرا هستن
من فعلا تو این مدت باتوجه به شرایط تحصیلی و کاری خانواده خودم راضی بودم بقیه ش در گذر زمان مشخص میشه

نازی یکشنبه 16 مهر 1402 ساعت 01:36

سیامک و نازلی بلاگر اینستا درمورد قبرس دقیقا برخلاف شما حرف میزدن آدم نمیدونه چی رو باور کنه

من نمی‌شناسم این خانم و آقا رو
و اینکه تجربه سه ماه زندگی من تو این کشور هست
فقط نمیدونم چی این وسط قرارع به من برسه که بخام دروغ بگم

مجید پنج‌شنبه 13 مهر 1402 ساعت 11:03

دلم برای هوای گرم تنگ شده
لذت ببر از گرمای هوا، قدر بدون

چشممم

قلب من بدون نقاب چهارشنبه 12 مهر 1402 ساعت 19:54 http://Daroneman.blog.ir

برای من که قصد مهاجرت به قبرس ندارم هم پستت جالب بود
بقیه حتما حسابی استفاده کردند
اونجا که نوشتی میتونید سرمایه گذاری کنید
یکم قلقلکم داد
هزینه های زندگی هم جالب بود گفتی یک و نیم برابر میشه
یعنی کسی اینجا ماهی بیست تومان خرجش باشه
اونجا میشه پنجاه تومان؟
یا منظورت سی تومان بود؟
آخه لیر افت قیمت داشته تا جایی که میدونم
چند روز پیش صرافی بودم زیر دو تومن بود
از همه اینا گذشته لبتون خندون باشه اونجا
دخترا با شادی بزرگ بشن

عزیز منی تو
بستگی به نوع زندگیت داره ولی همون بیست خرجش باشه اینجا با سی رد می‌کنه آره
برای سرمایه گذاری خیلی خوبه بهی الان آلمان و روس زیادن و باور دارن که در آینده نزدیک دُبی دیگه ای میشه این کشور
اره لیر نزدیک ۱۸۰۰ هست الان
قربونت برم ممنون الهی که ادامه راه زندگیت پر از نور و روشنایی باشه

میترا چهارشنبه 12 مهر 1402 ساعت 15:05

ممنونم عزیزم
واقعا لطف کردی مهربون

قربونتون برم

تیلوتیلو چهارشنبه 12 مهر 1402 ساعت 11:04 https://meslehichkass.blogsky.com/


موفق باشید عزیزدلم
بهترین ها در انتظارتون باشه
کاش هیچکس مجبور به مهاجرت نبود ولی الان جون اجباری هست کار بسیار خوبی کردید
توضیحاتت هم عالی بود

فدای تو بشم من
الهی آمین
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد