خروسِ رزمنده!

خُب .......هر زندگی ،هرچقدر هم عاشقانه و دوست داشتنی،ی سری بگو مگوهایی هم داره دیگه ! اصلن مگه میشه نداشته باشه هااااان!


و بگو مگوی این روزهای مزرعه ما:

خروس چن وقتی یه کِـ بازی کلش Clash رو انجام میده

یعنی شما فک کن پشت فرمون،مهمونی،دستشویی! و ... داره -بقول خودش- أتک میزنه!

گاهی وقتا با دوستاش تلفنی درمورد بازی و نیرو و اینا حرف میزنه!!!

وقتی میاد خونه، میدونه من دوس ندارم گوشی دستش باشه،خودش هم همینطوره و من زیاد با گوشیم نیستم در حضور ایشون.

اما گاهی  وقتا سریع میره سراغِ گوشیش و بازیِ   محبوبش!

من أوایل غٰررررر میزدم ولی جدیدن ی راهکاری پیدا کردم کِـ جواب داده تا الان!

تا خروس میره سراغ گوشیش،منم بدون حرفی گوشیم رو برمیدارم و روی دورترین مبل از خروس میشینم و مشغول میشم!

خودش زودی گوشیش رو میزاره و منو صدا میکنه کِـ :چیکار میکنی،ول کن اونو ،بیاااا پیش من!!!

منم مودبانه میگم الااااان و بعد چن دقیقه میرم کنارش!!!

 کاری کرده کِـ جوجه هم میگه :خروس کلش بأزه مامان!!!


والااااااا.      با این أتک زدناشون!!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
سونیا شنبه 23 آبان 1394 ساعت 03:41 http://bedonbalearamesh.persianblog.ir

الان باید انگری بردز میشدین که ... خخخخ

واقعن!؟؟؟سخته سونیاااا

صخره پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 21:57

عرض شد هستم
یعنی میخوانمتان :)

فدای چشاتون

صخره چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 13:46

هستم :) همین!

جان؟؟؟!!

توت جمعه 15 آبان 1394 ساعت 18:31 http://pasazvesal.blogsky.com

داداش منم اینطوری شده بود... ترکش دادیم ولی

واقعن؟؟؟ترک کرد؟؟؟؟!!!!!

مهناز پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 16:06 http://www.1zan-moteahel.blogsy.com

اتفاقٲ منم هروقت میبینم میره تو گوشیش،سریع جل و پلاسو جمع میکنمو میرم اون اتاق مشغول کتاب خوندن میشم.بعضی وقتا این روشجواب میده و سریع میاد دنبالم،اما بعضی وقتا اصلٲ نمیفهمه که من نیستم!!!!!

پس همدرد زیاده

بهار پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 15:37

والا خوب شوهرتیی گیرتون میاد خدا شانس بده

آخه خودمون خوبیم!

شیشه پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 12:31 http://shishe30.mihanblog.com

چقد داستان زندگیتونو دوست داشتنی هست...

مریم پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 08:01

چیزی ندارم بگم...
بگو مگوهاتون به همین کوچیکی باشه همیشه انشالا مرغ نازنینم...

دندون سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 13:54

آخ امان از این مموبایلا منم معضلم همینه منم همین راهکارو ارائه کردم اماااااااااااااااااااااا جواب نداده که نداده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد