ی مرغ بی حال

یک: اصولن منِ مرغ عادت زیادی بِـ مریض شدن و خوابیدن ندارم !کلن آدم پوست کلفتی محسوب میشم از این لحاظ!اما دور از جون شما سه روزه أفتادم افتاده هااااا

یعنی خروس بنده خدا سه روز خانه داری کرد و شب ها جوجه رو میخوابوند!

جوجه خانوم هم کِـ از امروز شروع کرده بِـ مریض شدن!


دو:خروس عزیزم علاقه زیادی بِـ بچه داره!من خودم رابطه خوبی با بچه ها دارم ولی خیلی هم راضی بِ تعددجمعیت خانواده نیستم اما حالا توافق کردیم ی جوجه دیگه بِـ خانواده مون أضافه کنیم و از اونجایی کِـ من علاقه مند هستم کِـ این جوجه نر!باشه ی سری خوراکی های گرم استفاده میکنم و الان مرغ جوش زده ای هستم در خدمت شما!

کِـ البته باید بگم این ماه خط قرمزی کشیده شد روی مادر شدن دوباره ی من!

(در این مورد کمک کنید راه دوری نمیره هااااا)


سوم: من ی مرغ بی حوصله و غرغروووو شدم این روزها بسی بی مزه!

خدا کنه زودی برگردم بِـ روزهای پر از شیطنت و مرغی خودم!

نظرات 10 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 06:48

یه مرغ کم حرف

اسفندونه دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 19:41

امیدوارم جوجه خروس قصه به زودی بیاد
بچه خوبه شش تا هفت تا هشت تا... حیف که نمیتونیم

شش هفت تاااااا فدااااات بشم

مریم یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 15:17

خوب شدی یا بیام بپزم بخورمت؟!!!

نه نه خووووووب شدم خوبِ خوب

دندون شنبه 23 آبان 1394 ساعت 13:59

عزیزم ایشالا زودتر خوب بشی... مواظب خودت و شیطونیات باش خانوومی...

فدای تو

مهناز شنبه 23 آبان 1394 ساعت 12:47 http://www.1zan-moteahel.blogsy.com

..سلام به مرغک عزیز و دوس داشتنی من!!!
خدا بد نده...اگه سرماخوردی،دواش استراحت و مایعاته.دمنوش آویشن و عسل هم حتمٲ بخور!شماره کارتم رو براتون میفرستم لطفٱ ویزیتمو برام ارسال کنید!
پیشاپیش تولد جوجه خروس رو تبریک میگم.

چشم حق ویزیت ک خوردن نداره چشم
قربونت برم

سونیا شنبه 23 آبان 1394 ساعت 03:40 http://bedonbalearamesh.persianblog.ir

انشالله که زودی خوب شی و غدغد کنی و تخم بزاری دوزرده

زن زیبا شنبه 23 آبان 1394 ساعت 02:17 http://zaneziba.persianblog.ir

از طرز نوشتنت خوشم اومد
مرغ بانمکی هستی

عوضش شما خوشگلی

mahee جمعه 22 آبان 1394 ساعت 21:01 http://gahnegar.blogsky.com

ایشالا بهتر بشین!
حالا چرا میخوای نر باشه؟

خب ماده رو دارم دیگه ماهی جون

صخره پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 21:56

زوووود خوب شوید مرغ عزیز:)

چشم

مریم پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 08:40

آخ آخ بلا دور باشه عزیزم... انشالا زود خوب شی!
شاید شماره ی سه بخاطر همون بیماری و ضعفته...هر چند برای من همیشه خوب و مهربونی

فدای تو بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد