حواست باشد!

این کِـ  یکی عاشقت باشه ، تو دوسش داشته باشی و ی گل حاصل این زندگی باشه خیلی خوبه خیلی کِـ   کمه!خیلللللی خوبه

اما ...اما ی روزهایی هم هست کِـ  مادرِ گُلها یاد روزهای قبل میافته...یاد روزهایی کِـ بی دغدغه میخندید

یاد روزهایی کِـ عاشقی بی قید و بند و بدون غُرغُر کردن رو بلد بود

روزهایی کِـ تنها سردرگمی زندگیش ،ست کردن لباس و ساعتش بود

این منم

زنی کِـ بلند بلند میخندد

عاشقانه نگاه میکند

خوشمزه غذا میپزد

باحوصله مادری میکند

و با مهر زندگی...


تو مرا اینطوری میبینی

همین طور

شاد و خوشبخت

من ...من اعتراف میکنم کِـ خوبم ،شادم و حتی خوشبخت

ولی این منِ شاد ،دلتنگی هایی واسه ی روزهایی دارد

این منِ خوشبخت،قلبش آروم آروم داره درجا میزنه و روحش کم کم داره خاموش میشه

این منِ خوب ،ی روزمره بدون تغییر داره و احساس کسالت و خستگی میکنه...

بِـ من اینطوری نگاه نکن

من اگر برگردم پیشِ خدا ،ازش میخوام دو ماه از زندگی منو برش بزنه ...

میخوام دو چیز رو تو زندگی من حذف کنه

میخوام جغرافیای زندگی منو عِوَض کنه

میخوام ...

میخوام ...

الان باید بِـ خودم بگم  مرغ جان بی خیااااااال ده سال از اون روزها گذشته

تو الان شادی خوشبختی.    اما....ی روزهایی هست کِـ بی خیال من نمیشن...

آخ از خاطره هااااااا 

+ منو ببخشید خوووووبم خوبِ   خوب  این بارونِ پاییزی مقصره ،من خوووووبم اما دلم کمی درددل خواست...

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم شنبه 28 آذر 1394 ساعت 14:58

احساس نمینمایید که غیبتتان بسی طولانی گشته است؟!
این دل تنگ میشود...

حرفی برای گفتن نیست دوست جونم...

عشق یعنی اینکه حالمان خوب باشد

دقیقن
امیدوارم حال همه خوب باشد این روزهای سرد

سونیا پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 15:19 http://bedonbalearamesh.persianblog.ir

همین ک خوبی کافیه واسم ..
همین که عاشق زندگی و بچه ت هستی کافیه
همین ک کسی رو روانت رژه نمیره نعمته
همین ک کنار عشقت هستی کافیه :)
درددل ممنوعه

سین جمعه 20 آذر 1394 ساعت 18:31 http://sin-sin.persianblog.ir/

سلام خوبی؟
عزیزم خوبه که خوشبختی
خوشبختیت همیشگی

فدات

mahee چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 16:15

همه زنها از این روزها دارن!

دندون چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 15:48 http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com

مهناز سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 15:35 http://www.1zan-moteahel.blogsy.com

عزیز دلمی تو

بوس:

مهناز یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 22:23 http://www.1zan-moteahel.blogsy.com

سلام عزیزم
چقدر حال و هوات بهم نزدیک بود!منم گاهی دلم بی خیالی ها و خنده های بی دغدغه اون روزهام رو میخواد.....
امیدوارم همیشه روحت شاداب و تازه باشه و هیچوقت افسرده و غمگین نشه.
به قول خودت،پاییز هم بی تقصیر نیست،تو این حال وهوای این روزای آدما!
تو یه خانم خوب،یه همسر ایده آل و یه مادر فوق العاده ای.....

چ جوری باید قربونت برم؟؟؟

مریم یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 18:08

مرغی که غر نزنه که مرغ نیست....
حالا ده سال از چی؟!

از اون روزهایی ک باید حذف بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد