فُرمولِ شادی

مدتهاست

تصمیم گرفته ام

هر گاه کسے را نخواستم

یا از او رنجیدم

یا دلم را شکست

به یادِ  روزے باشم که ممکن است هرگز در دنیا نباشد !

آن روز را مرور مےکنم

آن قدر که نبودنش را باور کنم بعد در ذهنم برایش غمگین مےشوم !

و شاید یک عزادارےِ ذهنے و بعد آرزو مےکنم کاش بود و از او مےگذشتم.

بعد به خودم مےگویم

حالا او هست پس ببخش و فراموش کن.

از بخششم شاد مےشوم

و از بودنِ او شادتر

به همین راحتے

این فرمولِ  آرامش است...



***شاد باشید و پر از آرامش‎

نظرات 7 + ارسال نظر
آبگینه شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 09:28

بسیاااااااااااااار عالی

ممنون

مریم دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 15:11

منم اینکار و میکنم ولی به اون مراحل عزاداری و اینا نمیرسم و خوشحال هم میشم...بی قلب هم مماخته! راجع به بعضی ها البته!

بعله دیگه

مریم دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 15:08

منم اینکار و میکنم ولی به اون مراحل عزاداری و اینا نمیرسم و خوشحال هم میشم...بی قلب هم مماخته! راجع به بعضی ها البته!

مریم دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 14:58

منم اینکار و میکنم ولی به اون مراحل عزاداری و اینا نمیرسم و خوشحال هم میشم...بی قلب هم مماخته! راجع به بعضی ها البته!

رها دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 13:49 http://rahyeeee.blogsky.com

قبول دارم بخشید ن سخت هست ولی بهترین راهه

دقیقن

دندون دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 08:18

توام شاد باشی پر از لبخند پر از شادی دلم برات یه ذره شده عزیز دلم...

قربونت برم همچنین
منم همینطور عزیزم

موژان دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 00:41 http://zendegyema.persianblog.ir/

واقعا همینطوره ... عالی بود ... کاش موقع عصابنیت این پستت یادم بمونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد