نی نی من

بر خلاف نظر نود درصد افرادی که منو دیده بودن و تعیین جنسیت کرده بودن توی سونو غربالگری هفته دوازدهم گفتن نی نی من دختره!

راستش من اولش ی کوچولو ناراحت شدم

دلم میخواس حالا که ی دختر ناز دارم ی پسر هم داشته باشم ولی خدایی واسه خروس فرقی نمیکرد یا حداقل اینجوری نشون داد

الان ولی محکم هستم قوی شدم همین کِـ خدا ی نی نی سالم بهم هدیه داده شاکرش هستم.


حالم همچنان بد هست این فینگری هشت سانتی!کلی منو أذیت کرده!قربونش برم...

نظرات 5 + ارسال نظر
نیاز جمعه 11 تیر 1395 ساعت 22:25

آره مگه چیه
راست میگه سونیا
سه تا بچه عالیه


سونیا یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 20:48 http://bedonbalearamesh.persianblog.ir

عزیزم الهی تبریک میگم دختر دوم باعث میشه بچه ی سومی هم درکار باشه هورااا

اوووووووه سوووومی!!!

سین دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 13:55

من که فکر میکنم هر زنی که خودش رو دوست داشته باشه
برای خودش دختر دنیا میاره
گلم اصلا ناراحت نباش
عوضش به خودت و روزهای خوبی که با دخترات داری فکر کن
بعدشم مگه میشه دختری گلت بدون خواهر بمونه
میشه یکی مثل من
من کشیدم اصلا خوب نیست
به سلامت زایمان کنی
دست خدا می سپارمت

قربونت بشم
ان شالله خودت صاحب ی دختر گل و سالم بشی

تیلوتیلو یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 08:40 http://meslehichkass.blogsky.com/

سلام
قدمش مبارک باشه
الان من برای دخترت خیلی خوشحالم
داشتن خواهر یک دنیای تازه س
یک دنیای زیبا
خوش به حالش
دختر باید حتما خواهر داشته باشه
یواش یواش از حال بد میگذری و روزهای شیرینت با نی نی شروع میشه
انشاله که همیشه سالم و شاد باشی

قربونِ تو بشم عزیزم

سمر یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 02:33

دوتا خواهر میشن که همیشه هوای هم و تو رو دارن. اصلا مگه زندگی بی خواهر میشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد