دلتنگم

باید صحبت کنیم؛

خیلی جدی
چشم توی چشم !

باید بگویم دوستت دارم ..
دستهایت را بگیرم و
طوری نگاهت کنم که انگار توی لعنتی باید ..
چیزی غیر از ممنونم بگویی !

باید طوری نگاهت کنم تا بفهمی ؛
تا بدانی ؛
باید ،
باید ..
باید بگویی من هم دوستت دارم !


دلم برای مرد زندگی چهارنفرمون تنگ شده
این روزها خیلی کم میبینمش
خیلی خیلی کم
همش در حال دویدنه تا سال جدید همه چی رو اوکی کنه
این روزا که اکثرن خونه هستم زیاد دلم میگیره
زیاد چشام پُر میشه
زیاد احساساتی میشم
میدونم هوای اسفنده و چیزی نیس
میگذره این روزها
دوباره بهار میشه
دوباره ما لبخند میزنیم
دوباره عشق پر رنگ میشه...
نظرات 4 + ارسال نظر
توت شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 20:14 http://pasazvesal.blogsky.com

سلام

خوبی آتش جان؟

داشتم ادد لیستمو نگاه می کردم چشمم به وبت خورد گفتم چاق سلامتی کنم بعد از قرنی (:

سلام توت خوشگل قربونت تو خوبی؟گل پسرمون بزرگ شده

رهآ چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 20:13 http://colored-days.blog.ir/

چه آرشیو کوتاهی :) دیروز خوندم، نشد برات کامنت بگذارم.
خوشحالم از آشنایی ت :*
خدا جوجه هات ُ حفظ کنه و ان شالله همیشه سلامت باشن 3> :*

ممنونم ازت

رهآ شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 20:14 http://colored-days.blog.ir/

ان شالله سال ِ جدید پُر از عشق ُ لبخند ُ قشنگی باشه براتون :)

ممنونم

mahee شنبه 7 اسفند 1395 ساعت 18:34

گریه ام گرفت آتش...
هرزمان که دیدیش، وقتی کنارت دراز کشیده، دستشو بگیر و بهش بگو که دوسش داری. حتما ذوق میکنه و دلش قرص میشه از بودنت..

فدای تو بشم من ماهی
هر روز واست بهترین ها رو آرزو میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد