دعایى بهتر از این؟ خدایا اندکى شعور!

میگه : واااااا مگه تو هم روزه میگیری؟!

میگم : چرا نگیرم؟ درسته ى سرى مشکلات خونى دارم ولى میتونم، مشکلى جدى پیش نمیاد واسم.

میگه : نه! از اون لحاظ نمیگم! آخه میدونى بهت  نمیاد روزه بگیرى!!! حجابتم کِـ درست و حسابى نیس!!!

خدایاااااااا 

خداى رحمانِ من! الان بهم بگو چِـ جوابى بهش بدم من؟!

بجاى تو ، نشسته و من رو خط زده!

خدایااااا خدایاااا

...

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره سهیل م دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت 12:54

بهش میگفتی خوبه تو خدا نشدی !!!!! بیشعور !

قبول باشه عزیزم نماز روزه ها ، انشاءالله ⁦❤️⁩

نتونستم هیچی بهش بگم... یعنی با خودم گفتم چی باید بهش بگم وقتی جلوی خودم اینجوری حرف میزنه!
فدای تو عزیزم : به همچنین

قلب من بدون نقاب شنبه 21 اردیبهشت 1398 ساعت 11:50 http://daroneman.blog.ir

خوشگلم چطوری؟
قبولت باشه
حرف این مدلی زیاده.... اصلا به کسی چه ربطی داره؟؟؟؟؟

فدای تو دوستداشتنی
اخ اخ ! دقیقن به کسی چ ربطی داره؟!!

mahee جمعه 20 اردیبهشت 1398 ساعت 17:54

قصاوت هایی که هممون دچارش میشیم متاسفانه.
قبول باشه اتش جان
التماس دعا ازت

ماهی جان این روزها خیلی منو دعا کن عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد