کشف حجاب!

مالک محترم خودرو شماره ............. به دلیل عدم مراجعه در مهلت تعیین شده در چارچوب جرم کشف حجاب در خودرو شما برای آخرین بار هشدار داده می شود حداکثر ظرف مدت 7 روز به پلیس امنیت اخلاقی محل سکونت یا کلانتری های تهران بزرگ مراجعه نمایید. 


یا بِسْم الله!

این چى میگه؟؟؟!!!!!

پلیس امنیت اخلاقى؟؟؟!!!

أصلا قبلن تذکر نداده بودن کِـ الان رسیده بِـ هشدار و تهدید!!!

حالا چیکار میکنن؟ 

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره سهیل م سه‌شنبه 14 خرداد 1398 ساعت 04:09

آخه من محجبه و چادری و تاحالا سه بار پلیس ب من و همسر گیرداده نسبتتون چیه !!!! و مبسوط از خجالت طرف درومدیم .
برا همین میگم ی اس اشتباهی بیاد تا برم خشتک طرفو بکشم روی سرش

اَی وای
البته قبل از بدنیا اومدن جوجه هامون ، به من و همسر هم گیرِ دادنها
اخ اخ پس جرّأت ندارن بهت پیام بدن

ستاره سهیل م دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت 12:55

جدیدنا خیلی ازین اس‌ ها میاد
انقد دلم میخاد برا من بیاد برم ی حالی بهشون بدم!

انقد بدبرخورد میکنن ک نمیتونی کاری کنی ستاره
ی دختر کماندویی ابرو کمون پیوندی رو گذاشتن ک فقط میگه نمیدووووونم مشکلی داری برو شکایت کن

سمیه سه‌شنبه 7 خرداد 1398 ساعت 21:56 http://dreams22.blogsky.com

باید جریمه بدین
پلیسم بودجه نداره پول و حقوق کارکنانشو اینطوری تامین میکنه. از جیب ما میزنه میده بقیه بخورن... تف توو روشون

حالا خدا کنه با ى جریمه حل بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد