کلاس مشترک

ى کلاسِ مشترک داریم باهم میریم

یعنى بِـ معناى واقعى منو حرص میده 

یا تایم کلاس رو تغییر میده یا روزش وو 

همیشه هم دیر میاد...

دلم میخاد سرم رو بکوبم بِـ دیوار ولى فایده اى نداره کِـ 



*همسر جان

نظرات 3 + ارسال نظر
Zari پنج‌شنبه 4 مهر 1398 ساعت 06:07

و اضافه کنم که وقتی بهمون قول همکاری میدهند، خیلی وقتها این قول ها منجر به از دست دادن فرصتهامون میشه:(
ببخشید سلام؛)) فکر کنم این اولین کامنتم باشه از وبلاگ سمر اومدم اینجا

سلام عزیزم خوش اومدی
دقیقااااااااا باعث پیشرفت ک نمیشن بیشتر زمان رو هدر میدن و کندی کار

مه سو پنج‌شنبه 28 شهریور 1398 ساعت 18:59 http://mahso.blog.ir

یعنی از این اقایون خونسردتر هم توی عالم خدا هست؟!!!!
اینروزا که مستر اچ اینجا بود و با من میخواست بیاد دفتر آی حرص میخوردم دو دفعه ش میخواستم ولش کنم برم اینقدر که خونسرد وامیستاد آماده میشد....یا اروم راه میومد تا جایی که باید میرفتیم

یعنی مه سو تو نمیدونی من چ زجرها کِـ نمیکشم از دست خونسردی هاش

mahee دوشنبه 25 شهریور 1398 ساعت 15:26

:))
دقیقا به خاطر همینا که گفتی خیلی نمیشه روشون برای اینجور کارا حساب کرد.

مجبورم ماهى مجبوووووور
وگرنه کِـ خودم میرفتم و از اونجایی کِـ بسیار ادم انتایمی هستم خیلی اذیت میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد