هی ... حیف از بهار

کسی میدونه تا کی باید قرنطینه  باشیم؟!

برای من سخت نیس این خونه موندن ، کلن آدم  زیاد بیرون برویی نبودم من ! ولی این حجم از دلتنگی برای دوستااااا و اشناهاااااا...

کرونا نگیریم افسردگی رو حتمی میگیریم!

تا سه صبح سریال پیکی بلایندرز میبینیم ، میخوابیم ظهر بیدار میشیم و صبحانه میخوریم! این نوع زندگی تو سه دهه زندگی من وجود نداشت ک امسال ظهور کرد!

خدایاااااا.... هیچی! شکرت

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 ساعت 10:48 http://l-r-y.blogsky.com

سلام حالتون خوبه؟

سلام خدا رو شکر خوبیم مرسی از محبتتون

مه سو جمعه 29 فروردین 1399 ساعت 02:27 Http://mahso.blog.ir

روزگار مشابهی رو میگذرونن اکثر مردم...

بله متاسفانه

قلب من بدون نقاب سه‌شنبه 19 فروردین 1399 ساعت 20:16 http://Daroneman.blog.ir

خوبه که سریال می بینی
من که هنوز وقت نکردم سریال ببینم
درگیر جمع و جور کردن وسایلم هستم
فقط وسایل آشپزخونه مونده که باید جمع بشه
در مورد سوالت که کی کرونا تموم میشه
ی نگاه به وبلاگ ها بندازی مشخصه این ماجرا
حالا حالا ها تموم نمیشه

این روزا با وجود وقت زیاد، کلی وبلاگ رو دیلت کردم و غربالگری انجام دادم الان وبلاگ هایی رو مبخونم ک به عقیده های خودم نزدیک تر باشه و حرص نخوردم حداقل
امیدوارم بدون خستگی و با دلی خوش و سلامت کامل وسایل رو جمع کنی

لطافت های روج یک خانووم جمعه 15 فروردین 1399 ساعت 11:06 http://l-r-y.blogsky.com

امروز قسمت اول این سریال رو دیدم، تعریفشو شنیدم ولی برای من جالب نبود :/

من جذبش شدم خوب بود برای من
طرفدار ژانر گانگستر نیستم ولی دوسش داشتم
آرامش مورفینی رو دوست دارم نقش توماس شلبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد