ایران دختر بی پناه و مظلوم

هر روز که میگذره بیشتر دلم میخاد از ایران برم

از کشوری ک عاشقانه دوسش دارم

ولی متاسفانه این دختر گیر ی سری نامردای بی خدا و بیشرف و کثیف افتاده و نمیتونه درست نفس بکشه!

دختری که هرکس از راه رسید بهش ی لگد زده و حالا گوشه گوشه اش کبود و زخمه... 

این بود اون سرزمین رویایی ما که کلی ازش افسانه سرودن؟،،،. دلم رو  با  وجود این حجم از غصه، گریه هم آروم نمیکنه... من ی روزی دل کندم از این کشور و نشستم و هزار بار گریه کردم و الان حس دختری از دست رفته رو بهش دارم که خاک سردم کرده... 

کاشکی اینجا، جای بهتری بود برای آینده!

نظرات 8 + ارسال نظر
مه سو پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 16:11 Http://mahso.blog.ir

درک میکنم...این دل کندن از خاکی که همیشه روش تعصب داشتی و میگفتی هیچ جایی نمیری و اینجا بودن برات افتخاره و حالا وقتی اوضاع اینقدر بهم ریخته س و دوس نداری این آشفتگی رو ببینی و دل میکنی برای رفتن...

مه سو گاهی آنقدر اتفاقات تلخ و دلهره اور میفته که تو یادت میره ی روزی عاشق ی جایی بودی...

زری چهارشنبه 21 خرداد 1399 ساعت 19:30 http://maneveshteh.blog.ir

سلام. ببخشید شما از سمر خبری دارید؟ بعد از اون اتفاق دیماه دیگه ننوشته. یه جوری دلم براش شور میزنه

سلام عزیزم متاسفانه بعد اون پستی ک نوشت باباش خوشحال بودن از نیومدنش، دیگه خبری ندارم ازش
اینستا هم ساکته

رهآ سه‌شنبه 13 خرداد 1399 ساعت 23:00 http://ra-ha.blog.ir

خط آخرت من اضافه کنم ... (برای بچه هامون ...)

افرین ! برای بچه هامون....برای ما که تموم شد ، بچه هامون گناه دارن اخ...

الهام سه‌شنبه 13 خرداد 1399 ساعت 20:40

سلام
از قسمت آمار بلاگم پیداتون کردم.
و چه پست غمگینی بود برای شروع خوندن

من معذرت میخام الهام جون

بهی سه‌شنبه 13 خرداد 1399 ساعت 17:44

بفرمایین تشریف ببرین اکککککه جایی راهتون دادن البته
خدابهمراهتون

جاااااان؟؟؟؟؟

ConopuS سه‌شنبه 13 خرداد 1399 ساعت 02:23


ای کاش ...
این یکی دوهفته اخیر روزی نیست بابا مامان نگن پاشین برین نمونین اینجا .
و چقددددددر دلم ب درد میاد ازین حرف ...

ستاره اوایل هرکی حرف رفتن رو میزد من گارد میگرفتم ولی الان...

قلب من بدون نقاب دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت 20:05 http://Daroneman.blog.ir

دل همه خونه

بهی دیگه دارم خسته میشم ، میترسم خسته که بشم دل ببرم...

قلب من بدون نقاب دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت 20:05 http://Daroneman.blog.ir

دل همه خونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد