C19

چن وقت پیش با کلی اصرار و دلتنگی و رعایت و انتخاب خونه بزرگ و چیدمان دور از هم و چی و چی و چی!!! ی دوره پنج نفره نهار دوستانه گرفتیم.

بماند ک با وجود استرس ها خیلی چسبید بعد پنج ماه ندیدن همدیگه.


یکی از دوستان عزیز وقتی اومد ماسک نداشت

وقتی باهاش دست ندادیم مسخره بازی دراورد ک کرونا چیههههه! کرونا نیس بابا و بعد به زور بغلمون کرد و بوسید!!!

بگذریم از رفتارهاش!!!

امروز تو گروه اعلام کرد ک جواب سی تی ریه ش مثبته!!!

شوکه شدم

نه از اینکه احتمالا من هم بگیرم، نه! چهار هفته گذشته و اگه قرار بود بگیرم، تا الان باید گرفته بودم!

از اینکه چقدر این ویروس بیشرف فلان فلان شده میتونه نزدیک باشه ...

ی جایی خوندم چقدر وحشتناکه جوون خودمون و عزیزامون بستگی به شعور بقیه داره این روزا!!!

خیلی وحشتناکه! خیلللللی...

دور ازکرونا بمونید دوست خوشگلی هام .

نظرات 4 + ارسال نظر
ویرگول یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 13:32 Http://haroz.mihanblog.com

عزیزم کجا رمز رو بزارم برات؟ اخه نظر رو نمیشه خصوصی کرد انگار

شما همینجا بزار عزیزدلم من خودم تایید نمیکنم
تنکیو

مه سو جمعه 20 تیر 1399 ساعت 10:00 Http://mahso.blog.ir

ان شا الله سلامت باشین...
یعنی واقعا هیچی مشخص نیست...این ویروس همه معادلات زندگیمونو بهم ریخته....

سلامت باشید عروس خوشگلم
دقیقااااا لعنتی خیلی بیشعورههیچی ش معلوم نیس خیلی هم موزیه

قلب من بدون نقاب پنج‌شنبه 19 تیر 1399 ساعت 20:33 http://Daroneman.blog.ir

دور و بر همه ما اینجور آدم ها زیاده که بقیه رو به نظر میندازن
خدا همه رو حفظ کنه

الهی امین عزیزم

ConopuS پنج‌شنبه 19 تیر 1399 ساعت 20:10

اصن این مریضی ی خط قرمزی دور آدمای بیشعور کشید که از صدکیلومتری دیده میشن لنتیا

اخ اخ اونم کسایی ک ادعای ته فرهنگ و شهروندی هستن ستاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد