سپید موی من...

چن وقت پیش ، ی موی سفید لابلای موهام دیدم

چن انگشت پایین تر از جلوی سرم!

شوکه شدم... بغض کردم و به مردی نشون دادم

-و از اونجایی ک خانوادگی زود مو سفید کردن- خیلی عادی گفت اااا به سلامتی!!! نکنی ها!!!!

انقد عادی و بی اهمیت جلوه داد ک

من نتونستم مث همیشه بغض رو تبدیل ب گریه کنم!


و امروز دوباره مو سفید دیدم 

فک کردم همون قبلی هس

ولی وقتی موهام رو از وسط باز کردم دیدم نه! جدیده .... یکی اینوره و یکی اونور....

انگاری باید قبول کرد ک بعد سی سالگی باید چیزای جدید دید و باهاشون کنار اومد

دارم فک میکنم باید موهام رو ک سه چهار سالی میشه رنگ نمیکردم ، رو رنگ کنم

دارم فک میکنم کاش اون سالهایی ک موهام رو هی رنگ میکردم ، میذاشتم مشکی بمونه و الان بجاش تند تند رنگ کنم...


باشه.    باشه.     قضیه الان برای من هم عادی شده، نیا بگو چیزی نیس

همیشه اولین ها چیزی هس! احساس میکنم دارم پیر میشم!! اون شال پشمی من کجاس؟....!!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
قلب من بدون نقاب دوشنبه 3 آذر 1399 ساعت 14:55

سلام عزیزم خوبی؟ کجایی؟

سلام عزیز دلم هیچی خونه ام خووووونه انقد خونه ام ک دیگه هیچی نمیتونه حالم رو خوب کنه

مه سو سه‌شنبه 20 آبان 1399 ساعت 22:48 Http://mahso.blog.ir

موافقم...دفعه اولش خیلی سخته....بعدش عادی میشه...برا من بعد اینهمه مدت و 7-8 تا دونه موی سپید هنوزم عادی نیست...هر وقت بین موهام شونه میکشم و موهای سفید رو میبینم غم میباره ته دلم...
بعد اومدم اینجا دخترخاله ها و خاله ها گفتن: رنگ نکنی هااااا....سفیدی ها بیشتر میشن بعد رنگ!!!
من هیچ...من نگاه!

الهی
واقعن بعد رنگ سفیدی ها بیشتر میشن؟؟؟!!!
من شنیدم به سختی رنگ میگیرن

قلب من بدون نقاب پنج‌شنبه 15 آبان 1399 ساعت 19:40 http://Daroneman.blog.ir

من اصلا موی سفید نداشتم
سر جداییم ی چند تا تار موی سفید افتاد بین موهام
من مامانم خیلی دیر موهاش سفید شد
۴۵ سالگی موهاش کامل مشکی بود و سفید نداشت
دیگه چه میشه کرد زندگی همینه
جوونی زود میگذره

الهی بهترین روزا رو در پیش داشته باشی عزیزمانقد خوب باشی ک روزهای تلخ گذشته، یادت نیاد

ConopuS سه‌شنبه 13 آبان 1399 ساعت 22:17

شاید باورت نشه ولی من انقد از موی سفید خوشم میاد
اولین موی سفیدمو ک دیدم بسیار ذوق کردم
ترگیب سفید مشکی موها رو خیلی دوست دارم
تاااااازه من انقد ژنم سفید داره ک ی مژه سفید هم داشتم خیلی دوستش داشتم یهو افتاد لوس ننر

ولی خب تبریک میگم ب هرحال
حس بزرگسالی ب آدم میده

تیریپ مامان بزرگا بیام واست؟؟ ای دخترم بزار ب ۳۴ برسی
بعد ۳۵ چش بهم بزنی میشه ۴۰
آه

منم دوس دارم جوگندمی ولی نه واسه خودم واسه مردی
هی هی چهل سالگی

در بازوان سه‌شنبه 13 آبان 1399 ساعت 00:55 https://im-safe-in-your-arms.blogsky.com/

سلام
من 18 ساله نشده بودم اولین موی سفید رو دیدم. اصلا باورم نمیشد.
الان که کم مونده سی ساله بشم یه عالمههه سفید دارم.

خواستم بگم اولش سخته و بعدا قشنگیاش رو هم میبینید

سلام
ارع اولش سخته...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد