دست از سرمون بردارررررر

میدونم بعد مدت ها نباید بیام ناله کنم ولی... من دلم سفر میخاد 

شن و آب بازی  و خرید میخواد. دلم غذای هواپیما میخواد. 

دلم ی زندگی معمولی بدون استرس میخاد

دلم یه عالمه بغل های محکم و بوس های آبدار میخاد

من از مشت کردن دستام و کوبیدن به دست عزیزهام، متنفرم

من از ماسک و الکل متنفرم

من از خونه موندن و افسردگی متنفرم

دارم کم میارم 

اشک تند تند جمع میشه تو چشام 

من آدم این مدل زندگی نیستم 

همه ما رو به سفرهای یهویی و کارای سورپرایزی و شلوغی میشناسن

حال دلم بده

کرونا سر جدت دست از سرمون بردار

من دارم کم میارم و این نشونه خوبی برام نیس!
نظرات 4 + ارسال نظر
مه سو سه‌شنبه 7 دی 1400 ساعت 21:58

سلام آتش جان...حالت چطوره؟!!!! خیلی وقته ازت بی خبرم...گفتم حالتو بپرسم

سلام عزیزم خوبی قربونت بشم هستم خدا رو شکر فدای محبتت

مه سو پنج‌شنبه 21 مرداد 1400 ساعت 14:48

دقیقا حال اینروزاتو درک میکنم...همه درک میکنن...
منم میشینم بغض میکنم میگم ما که عروسی نداشتیم حداقل اوضاع جوری نمیشه بتونیم یه سفر دو نفره بدون ترس به عنوان ماه عسل بریم
دلم تنگ شده برای تمام روزایی که بی دغدغه مریضی اینور اونور میرفتیم و الکی خوش میگذشت بهمون

دقیقاااا
الهی عزیزم... اشکال نداره الهی ک بهترین روزا برات رقم بخوره و کلی سالروز ازدواج بگیری

Coupons سه‌شنبه 11 خرداد 1400 ساعت 18:19

امروز با خواهرم رفتیم تا دوتا خیابون اونورتر ی خریدی بکنیم بیایم ، مث اینا که از قفس درومدن ، دقیقا ۲ سال بود اینجوری بیرون نرفته بودیم باهم ... دوساعت شد ، آخرش میگفتم خواهر بریم خونه میگفت بزار تا اون مغازه هم پیاده بریم‌، می‌رفتیم میرسیدیم به مغازهه بعد میگفتم خب دیگه برگردیم ، میگفت نه بیا تا اونجا هم بریم ... ینی قشنگ مث دختربچه هاذوق بیرون و دوقدم راه رفتن داشتیم ...

الهی خدا برای همدیگه حفظتون کنه

قلب من بدون نقاب سه‌شنبه 11 خرداد 1400 ساعت 15:11 http://Daroneman.blog.ir

عزیزم حال همه همین هست
دیگه چیزی نمونده
روزهای سخت رفتن
بقیه روزها رو با امید رسیدن روزهای خوب سپری کن
من همش به خودم امید میدم که واکسن میاد ی پولی میدیم و واکسن میزنیم
یعنی حتی به امید واکسن دولتی نیستم

کم نیار قشنگم
به این فکر کن چقدر سختی کشیدیم این مدت تا سالم بمونیم

بهی
من آدم خونه موندن و یکجا نشستن نبودم الان دو ساله گوشه نشین شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد